20 juni t/m 28 juni
Over ons

Na het succes van vorig jaar organiseert TMG dit jaar voor de 3e keer de Nationale Auto8Daagse.

De Nationale Auto8Daagse (20 t/m 28 juni) is een acht dagen durend landelijk mediaspektakel over automobiliteit geïnitieerd door TMG. Acht dagen lang wordt in kranten en tijdschriften, op radio en televisie, en op de verschillende online en mobiele kanalen thematisch aandacht besteed aan automobiliteit. Naast alle media-aandacht zullen ook diverse activiteiten worden georganiseerd en evenementen plaatsvinden.​ De Nationale Auto8Daagse brengt de automarkt in beweging en brengt consumenten en dealers samen!

Een bereik van bijna 3,9 miljoen consumenten! TMG is met onder andere Autovisie een automotive autoriteit. Met een landelijk bereik en multimediale platformen (televisie, radio, print, online & social) zijn er vele standaard of op maat acties en conversie mogelijkheden. Maar ook mogelijkheden om aansluiting te vinden met uw eigen event. Hierbij is de content altijd leidend en is de (hoofd)redactie nauw betrokken bij dit initiatief.